U heeft een klacht?

Bent u tevreden over ons: zeg het voort!

Heeft u echter een klacht over onze werkwijze: zeg het ons!

Wij zijn er ook voor u. Natuurlijk doen wij ons uiterste best en willen iedereen zo goed mogelijk van dienst zijn; dag in, dag uit. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of werkwijze.

Uw ontevredenheid kunt u uiten door uw contactpersoon of zaakbehandelaar te bellen en zo trachten tot een oplossing te komen.

Een klacht zien wij als een belangrijke mededeling en uw op- of aanmerkingen zijn voor ons de gelegenheid onszelf te verbeteren.

Uw klacht kunt u schriftelijk doen en richten aan: Postbus 282, 5201 AG ’s-Hertogenbosch, onder vermelding klacht of via het

klachtenformulier »

U krijgt dezelfde dag een ontvangstbevestiging van uw klacht en binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie.

 

Gerechtsdeurwaarders | Incassobureau | Juristen Den Bosch

placeholderimage

Ons gerechtsdeurwaarders- en incassobureau is sinds 1972 succesvol met het incasseren van alle denkbare soorten vorderingen. Wij hebben veel ervaring met moeilijk inbare vorderingen. 

 

» Lees meer over Stalman & Rijken

Actueel

KEI

05 december 2017 - KEI We zijn alweer even op weg met KEI. Het is even wennen, maar het spreekwoord ‘al doende leert men’, is hier zeker van toepassing! Een fijne bijkomstighei... » Lees meer

WIK anno 2017

09 maart 2017 - Conform de Wet Incassokosten (WIK) dienen incassokosten aan consument-schuldenaren tijdig te worden aangezegd wil schuldeiser er in rechte aanspraak op kunne... » Lees meer
» Meer nieuwsberichten

Openbare verkopen

» Alle openbare verkopen